Co warto wiedzieć o content marketingu?

content marketing

Kierownik marketingu w nowoczesnej firmie powinien doskonale orientować się w zakresie content marketingu. To bowiem jeden z najważniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w sieci i nie tylko. Często jest to znacznie skuteczniejszy, bo bardziej angażujący sposób budowania relacji z klientem niż tradycyjne bilbordy czy banery. Kreatywność w działaniach kierownika marketingu to konieczność. Co powinien wiedzieć o marketingu treści?

Dział marketingu bardzo szybko się rozwija. Wraz z rozwojem technologii obszar ten nie dotyczy już tylko treści pisanych, ale również obrazów czy filmów. Oczywiście kierownik marketingu nie musi znać się doskonale na każdej z tych rzeczy, jednak powinien orientować się, jaka jest ich rola w działaniach promocyjnych. Powinien umieć znaleźć specjalistów, którzy podpowiedzą mu, jak można wykorzystać każdy z tych obszarów do podwyższenia wyników sprzedaży w firmie oraz budowania pozytywnego jej wizerunku w oczach klienta.

Kierownik marketingu musi również wiedzieć, jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych. Powinien z łatwością odnajdować się w różnorodnych narzędziach statystycznych dla marketerów. W mniejszych firmach zdarza się, że kierownik marketingu musi również tworzyć content. Trudno jednak połączyć efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi ze wdrażaniem ich w życie.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...

  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego

    Dodane: dzisiaj

    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej? Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w...