Młodszy kierownik marketingu – co robi?

kierownik marketingu

Wiele osób, które myślą o karierze w marketingu bierze pod uwagę pracę jako kierownik. Żeby jednak pracować na stanowisku zarządzającym, zwykle potrzebne są niezbędne umiejętności, jakie można nabyć tylko w praktyce. Większość kierowników marketingu wcześniej odbywała więc praktyki oraz staże w różnych firmach oraz agencjach. Po nich najczęściej byli specjalistami, a następnie awansowali na młodszych kierowników projektu.

Na co trzeba się przygotować, jeśli myśli się o takiej pracy?

Młodszy kierownik marketingu najczęściej współpracuje bezpośrednio z menadżerem. Jest dla niego wsparciem przy wielu zadaniach, ale również ma możliwość uczyć się od bardziej doświadczonych od siebie. Dzięki temu ten czas pracy jest dla niego bardzo owocny. Z jednej strony ma szansę podnosić swoje kwalifikacje, a z drugiej wnosi do organizacji nową energię, chęć do działania oraz wiedzę o aktualnych trendach.

Do głównych zadań młodszego kierownika marketingu należą te zlecone przez przełożonego. Uczy się więc on analizować statystyki, tworzyć prezentacje oraz kontaktować się z klientem. Chociaż wciąż ma mniejszy zakres odpowiedzialności, jego stanowisko jest dość samodzielne. Raportuje on przełożonym, ale nie może oczekiwać, że będzie prowadzony za rękę. Im bardziej się wykaże na tym stanowisku, tym większa szansa, że szybciej zostanie kierownikiem marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...