Jak zachować work–life balance jako kierownik marketingu?

work life balance

Kierownik marketingu ma codziennie bardzo wiele pracy do wykonania. Niejednokrotnie więc zmuszony jest zabierać nadmiar pracy do domu. To powoduje, że trudno mu zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Wielu psychologów podkreśla jednak, jak ważne jest to, aby nie popaść w pracoholizm.

Jak więc zachować ten pożądany przez wiele osób work–life balance?

Kierownik marketingu powinien dobrze radzić sobie z zarządzaniem swoim czasem. Jeśli nie radzi sobie w tej dziedzinie, zdecydowanie powinien zadbać o to, aby dowiedzieć się jak najwięcej na ten temat. Dobrze podzielony czas pracy powoduje, że kierownik marketingu jest w stanie zrobić znacznie więcej w krótszym czasie. Przyczynia się to do poprawienia efektywności jego pracy. Oczywiście nie zawsze uda mu się uniknąć pracy po godzinach, jednak ma szansę poprawić wygląd codziennego życia.

Żeby zachować work-life balance, kierownik marketingu powinien zadbać o jeszcze kilka aspektów codziennego życia. Musi mieć motywację, żeby nie zostawać w pracy po godzinach. Może być to wciągające hobby lub życie rodzinne. Brak zainteresowań poza pracą szybko doprowadzi do tego, że to właśnie wokół niej będą skupiać się wszystkie wysiłki kierownika marketingu. Przy takim podejściu trudno będzie mu zachować work-life balance. Warto więc zastanowić się, nad jakimi obszarami życia trzeba popracować.

Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...