Jak zachować work–life balance jako kierownik marketingu?

work life balance

Kierownik marketingu ma codziennie bardzo wiele pracy do wykonania. Niejednokrotnie więc zmuszony jest zabierać nadmiar pracy do domu. To powoduje, że trudno mu zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Wielu psychologów podkreśla jednak, jak ważne jest to, aby nie popaść w pracoholizm.

Jak więc zachować ten pożądany przez wiele osób work–life balance?

Kierownik marketingu powinien dobrze radzić sobie z zarządzaniem swoim czasem. Jeśli nie radzi sobie w tej dziedzinie, zdecydowanie powinien zadbać o to, aby dowiedzieć się jak najwięcej na ten temat. Dobrze podzielony czas pracy powoduje, że kierownik marketingu jest w stanie zrobić znacznie więcej w krótszym czasie. Przyczynia się to do poprawienia efektywności jego pracy. Oczywiście nie zawsze uda mu się uniknąć pracy po godzinach, jednak ma szansę poprawić wygląd codziennego życia.

Żeby zachować work-life balance, kierownik marketingu powinien zadbać o jeszcze kilka aspektów codziennego życia. Musi mieć motywację, żeby nie zostawać w pracy po godzinach. Może być to wciągające hobby lub życie rodzinne. Brak zainteresowań poza pracą szybko doprowadzi do tego, że to właśnie wokół niej będą skupiać się wszystkie wysiłki kierownika marketingu. Przy takim podejściu trudno będzie mu zachować work-life balance. Warto więc zastanowić się, nad jakimi obszarami życia trzeba popracować.

Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Social Media Content Specialist with Portuguese

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Project location: Gdańsk, Poland Work Model: 100% Remote Working hours: 9am-5pm We are looking for an experienced Social Media Content Specialist to join our team and drive impactful creator...

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...