Jak być lepszym kierownikiem marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu w głównej mierze odpowiada za nadzór nad prawidłowym wykonaniem założeń marketingowych firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba ta jest wysokiej klasy specjalistą, który uczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej na każdym jej etapie. Jak być najlepszym możliwym kierownikiem marketingu?

Aby stale poprawiać swoją pracę jako kierownik marketingu, warto nieustannie podnosić swoje kompetencje – zarówno twarde, jak i miękkie. Nie trzeba ograniczać się do płatnych kursów stacjonarnych, często odbywających się na drugim krańcu Polski. Obecny dostęp do e-learningu, kursów online czy książek pozwala na stałe podnoszenie kompetencji oraz kwalifikacji bez wychodzenia z domu. Im wyższa wiedza oraz zdobyte doświadczenie, tym lepsza jakość pracy.

Dobry kierownik do spraw marketingu powinien być również otwarty na pomysły innych. Warto wziąć pod uwagę każdy pomysł i przemyśleć go samemu lub przedyskutować ze współpracownikami. Posada kierownika nie oznacza, że sugestie podwładnych nie są dobre. Często korzystając z pomocy i podpowiedzi osób podlegających kierownikowi, zyskuje on w ich oczach uznanie. Doceniani pracownicy pracują wydajniej i starają się wykonywać powierzone zadania jak najlepiej, dlatego dobry kierownik powinien zawsze słuchać podwładnych i starać się wykorzystywać wartościowe pomysły.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Manager / Managerka projektu biznesowego

    NORMA Mariusz Bebłowski

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Planowanie i zarządzanie projektem Nadzorowanie prac marketingowych Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami Realizowanie założonego planu sprzedaży Raportowanie...

  • Specjalista marketingu społecznego

    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista marketingu społecznego Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing, komunikacja społeczna, dziennikarstwo Wymagania...

  • Organizator imprez

    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Przygotowanie 36 ofert i kosztorysu imprez rozrywkowych.Przewidywany czas zatrudnienia 3 lata. Wartość dzieła za trzy lata 167 976 zł brutto, płatne w 36 transzach gdzie jedna transza to 4666...

  • Podinspektor w wydziale promocji i współpracy z zagranicą

    Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Zgorzelec

    Dodane: wczoraj

    1) aktualizowanie i zamieszczanie treści na stronach internetowych w oparciu system Content Management System,2) przygotowywanie uroczystości patriotyczno obywatelskich,3) współorganizacja i...