Czym się zajmuje kierownik marketingu w dużej firmie?

kierownik marketingu w dużej firmie

Kierownicze stanowiska wiążą się z dużą odpowiedzialnością, ale wraz z nią idzie w parze ogromna satysfakcja oraz poczucie spełniania wiążące się z tym, że mamy ogromny wpływ na różnorodne projekty, a często wytyczamy całe strategie w firmie. Takie zadanie ma właśnie kierownik marketingu, którego obowiązkiem jest koordynowanie procesu powstawania strategii marketingowej usługi lub produktu wchodzącego na rynek. Czym dokładniej zajmuje się kierownik marketingu?

Kierownik marketingu ma bardzo szeroki zakres działań. Najszerzej można powiedzieć, że zajmuje się kreowaniem, a następnie wprowadzaniem w życie strategii marketingowej firmy, w której jest zatrudniony lub dla której tworzy projekty na zasadzie współpracy B2B. W wyniku jego działań opracowywany jest cały wizerunek firmy oraz sprzedawanych przez nią usług lub produktów. Do konkretnych materiałów powstających w wyniku pracy kierownika marketingu należą różnorodne materiały promocyjne, począwszy od ulotek, a kończąc na zintegrowanych akcjach promocyjnych oparte o bardzo wiele kanałów promocyjnych.

Kierownik marketingu współpracuje ściśle również z działem sprzedaży, oszacowując czy dany produkt ma szansę się sprzedać, czy też nie będzie trafionym rozwiązaniem. Do jego zadań należy również stały kontakt z domami mediowymi oraz zewnętrznymi agencjami marketingowymi, którym zleca część zadań.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. marketingu i contentu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań, ul. Pastelowa 16

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej. Przygotowywanie materiałów promocyjnych do kampanii online i offline (e-booki, webinary, podcasty, wideo, mailingi,...

  • Pracownik agencji reklamowej

    Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

    Lokalizacja: śląskie/ Wodzisław Śląski

    Dodane: wczoraj

    Drukowanie materiałów reklamowych, wycinanie na gilotynie, przygotowanie paczek. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: obsługa komputera

  • Specjalista ds. marketingu

    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Zarządzanie wszystkimi zmianami systemowymi. Doradzanie wewnętrznym interesariuszom. Projektowanie i wdrażanie strategii komunikacji cyfrowej oraz ich ciągłe monitorowanie i udoskonalenie....

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów Kompleksowe negocjacje warunków współpracy Pozyskiwanie ofert...