jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu to stanowisko, które daje duże możliwości rozwoju oraz okazji do zmierzenia się z ciekawymi wyzwaniami. Dojście do takiego stanowiska to jednak bardzo długa droga, wymagająca zdobycia odpowiedniego doświadczenia podbudowanego wiedzą wyniesioną ze studiów oraz z dodatkowych działalności związanych z branżą. Co zatem trzeba zrobić, aby mieć okazję do sprawdzenia się jako kierownik marketingu?

Od osób na kierowniczych stanowiskach wymaga się często znacznie więcej, niż szukając kogoś na zwykły etat. Mimo że zasadniczo dla pracodawców dużo bardziej liczą się umiejętności praktyczne, zwykle oczekują oni również ukończonych studiów wyższych. Najlepiej, jeśli są to studia kierunkowe, związane z marketingiem oraz zarządzaniem. Są to kierunki, które można studiować niemalże wszędzie, jednak jeśli zależy nam na wyróżnieniu się spośród innych kandydatów, powinniśmy stawiać na uczelnie o większej renomie niż szkoły wyższe.

Kierownik marketingu to osoba, która szczególnie powinna wyróżniać się nie tylko umiejętnościami związanymi z reklamą, ale również musi być wyposażona w kompetencje miękkie. Cechy, które pozwolą jej odnaleźć się na takim stanowisku to kreatywność, umiejętność dążenia do realizacji celu, komunikatywność oraz zdolności organizacyjne. Warto rozwijać właśnie takie cechy, angażując się na studiach w działalność dodatkową oraz wolontariat.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. Marketingu

    Perpemo

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska

    Dodane: dzisiaj

    Planowanie i realizacja działań marketingowych; Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.);...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: lubuskie/ Gorzów Wielkopolski

    Dodane: dzisiaj

    Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i...

  • Marketing Assistant

    BIG Poland

    Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/ Ostróda

    Dodane: dzisiaj

    Key Responsibilities: Develop and execute marketing strategies for commercial properties. Manage social media and digital marketing campaigns. Coordinate events, promotions, and marketing activities....

  • Ankieter / Ankieterka

    Nexera

    Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/

    Dodane: dzisiaj

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: informowanie mieszkańców o możliwości podłączenia się do sieci, poprzez bezpośredni kontakt (praca w terenie); kolportaż materiałów marketingowych; pozyskiwanie zgód...