jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu to stanowisko, które daje duże możliwości rozwoju oraz okazji do zmierzenia się z ciekawymi wyzwaniami. Dojście do takiego stanowiska to jednak bardzo długa droga, wymagająca zdobycia odpowiedniego doświadczenia podbudowanego wiedzą wyniesioną ze studiów oraz z dodatkowych działalności związanych z branżą. Co zatem trzeba zrobić, aby mieć okazję do sprawdzenia się jako kierownik marketingu?

Od osób na kierowniczych stanowiskach wymaga się często znacznie więcej, niż szukając kogoś na zwykły etat. Mimo że zasadniczo dla pracodawców dużo bardziej liczą się umiejętności praktyczne, zwykle oczekują oni również ukończonych studiów wyższych. Najlepiej, jeśli są to studia kierunkowe, związane z marketingiem oraz zarządzaniem. Są to kierunki, które można studiować niemalże wszędzie, jednak jeśli zależy nam na wyróżnieniu się spośród innych kandydatów, powinniśmy stawiać na uczelnie o większej renomie niż szkoły wyższe.

Kierownik marketingu to osoba, która szczególnie powinna wyróżniać się nie tylko umiejętnościami związanymi z reklamą, ale również musi być wyposażona w kompetencje miękkie. Cechy, które pozwolą jej odnaleźć się na takim stanowisku to kreatywność, umiejętność dążenia do realizacji celu, komunikatywność oraz zdolności organizacyjne. Warto rozwijać właśnie takie cechy, angażując się na studiach w działalność dodatkową oraz wolontariat.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Pruszków, Al. Jerozolimskie 411

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia...

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów Kompleksowe negocjacje warunków współpracy Pozyskiwanie ofert...

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów Kompleksowe negocjacje warunków współpracy Pozyskiwanie ofert...

  • Video Content Moderator with Finnish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Shift: 16/7 WORK FROM THE OFFICE* Do you love social media? Are you a fan of vlogging or constantly looking for videos to help solve your challenges? If the answer is yes, then you must start your...