na czym polega praca kierownika marketingu

Jakiś czas temu firma wysłała mnie na szkolenia, które miały mnie przygotować do awansu na stanowisko kierownik marketingu Radom. Szkolenie okazało się raczej mało interesujące i zacząłem się zastanawiać, jaki jest sens zmuszania pracowników do udziału w takich zajęciach. Czy nieustanne wysyłanie pracowników na coraz więcej szkoleń jest w ogóle uzasadnione? Z jednej strony zrozumiały jest fakt, że pracownicy powinni poszerzać swoją wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w praktyce. Niemniej jednak często spotykamy się z tendencją, że poszczególne szkolenia w firmach nie zawsze stoją na odpowiednim poziomie merytorycznym. Oczywiście dotyczy to szkoleń przeprowadzanych przez firmy zewnętrzne. Jak więc uzyskać pewność, że dana firma szkoleniowa okaże się odpowiednia dla konkretnego działu? Przede wszystkim osoby odpowiedzialne w danej firmie za szkolenia zawsze powinny sprawdzać informacje. Bardzo ważne jest uzyskanie faktów odnośnie tego, przez kogo poszczególne szkolenia są przeprowadzane. Warto też sprawdzić, czy firmy szkoleniowe posiadają na swym koncie jakiekolwiek sukcesy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Web content reviewer with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Location: Remote within Poland At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our...

  • Social Media Content Specialist with Portuguese

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Project location: Gdańsk, Poland Work Model: 100% Remote Working hours: 9am-5pm We are looking for an experienced Social Media Content Specialist to join our team and drive impactful creator...

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....