Kierownik marketingu poza firmą? Czy outsourcing stanowisk zarządzających może się udać?

outsourcing

Coraz więcej firm rezygnuje z typowej pracy biurowej, decydując się na zdalne zarządzanie zespołem. Powoduje to, że wiele firm zamyka stałe działy, a ich zadania zleca wyspecjalizowanym w danych dziedzinach przedsiębiorstwom lub freelancerom. Powoduje to znaczne obniżenie kosztów oraz często podniesienie jakości świadczonych usług. Pojawia się jednak pytanie, czy w ten sam sposób może pracować również kierownik marketingu? Czy w tej roli sprawdzi się freelancer, który nie będzie na stałe zatrudniony w firmie?

Kierownik marketingu, który pracuje zdalnie, to coraz popularniejsza forma zarządzania zespołem, która jednak wciąż nie jest aż tak rozpowszechniona. Aby zarządzać zespołem specjalistów ds. marketingu z dowolnego miejsca na świecie, trzeba mieć odpowiednią wiedzę, którą w Polsce trudno zdobyć. Outsourcing wciąż nie budzi bowiem wystarczająco dużego zaufania wśród wielu przedsiębiorców. Zarządzanie zespołem rozproszonym to jednak coś, co czeka prędzej czy później każdego menadżera. Popularność pracy zdalnej bowiem wciąż rośnie.

Kierownik marketingu musi sobie zdawać sprawę z ogromnych szans, jakie daje współpraca zdalna, ale również powinien wiedzieć, jakie zagrożenia to za sobą niesie, po to, aby mógł je zawczasu wyeliminować. Outsourcing stanowisk decyzyjnych ma więc szansę się udać, o ile osoby, które się nim zajmą, będą gotowe nauczyć się nowego stylu współpracy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: dzisiaj

    Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...

  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz...

  • Młodszy Specjalista ds. Bazy Danych Produktowych

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Cząstków Mazowiecki

    Dodane: dzisiaj

    Dodawanie brakujących referencji i indeksów do bazy IC Uzupełnianie cen, tworzenie powiązań zamienników Obsługa zgłoszeń dotyczących brakujących części w ofercie Zapewnienie wysokiej...