Co świadczy o sukcesie kierownika marketingu?

sukces zawodowy

Kierownik marketingu to jedna z odpowiedzialnych funkcji w firmie, dająca realny wpływ na wyniki sprzedaży firmy. Kierownik bowiem decyduje nie tylko o tym, jak ostatecznie wyglądać będą kampanie reklamowe, treści marketingowe dostępne w internecie czy ulotki, ale również o tym, w jakich kanałach marka będzie reklamowana, jaki będzie jej przekaz oraz dba o to, aby przekaz ten był całkowicie zgodny z wartościami firmy. Jednak działania marketingowe bardzo trudno przełożyć na realny efekt finansowy. Często bowiem analitycy mają problem, aby dokładnie zmierzyć wpływ jakiejś konkretnej reklamy na decyzje zakupowe konsumentów. W takim razie jak można mierzyć efektywność działań kierownika marketingu? Co świadczy o jego osobistym sukcesie?

Po pierwsze trzeba się zastanowić, czym jest sukces dla kierownika ds. marketingu. Może być nim bowiem awans, wynikający z odpowiedniego przeprowadzenia zespołu przez proces realizacji projektu. Może to być podwyżka oraz docenienie przez szefa. Ale sukcesem dla niejednego kierownika marketingu będzie również zadowolony z atmosfery w pracy zespół i pozytywny feedback od klienta. Sukces więc nie zawsze można mierzyć tylko i wyłącznie w kategoriach finansowych. Mogą być o małe sukcesy, składające się na to, że kierownik marketingu bardzo dobrze wykonuje swoje obowiązki.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...