Jaką branżę powinien wybrać kierownik marketingu?

kierownik marketingu praca

Osoby pracujące jako kierownik marketingu mogą naprawdę wykonywać różnorodne zadania. Wszystko zależy bowiem od branży, którą wybiorą jako motyw przewodni w swojej pracy, Ta różnorodność powoduje jednak, że kierownicy nie muszą obawiać się o nudę oraz zniechęcenie dotychczasową pracą. Częstym rozwiązaniem jest właśnie zmiana branży, w której się działa. Jak wybrać tę najlepszą dla nas?

Kierownik marketingu, który zastanawia się, w jakiej branży powinien się specjalizować, często może mieć problem z określeniem tego jednorodnego kierunku. Umiejętności marketingowe dają szansę na pracę tak naprawdę w każdej branży i trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę, że to właśnie on jest trzonem sprzedaży każdego produktu lub usługi. Branżę można wybrać w zależności od naszych własnych zainteresowań. Jeśli kierownik prywatnie interesuje się czymś konkretnym, może zdecydować się skorzystać z nabytych podczas rozwijania hobby umiejętności i wykorzystać je również w życiu zawodowym.

Z drugiej strony kierownik marketingu wybierając branżę, może bardziej skupić się na tym, aby wybrać  tę najbardziej opłacalną lub najszybciej rozwijającą się. Może postawić na bardzo niszowe trendy lub strać się wyróżnić w bardzo rozbudowanych branżach. Wybór jednej będzie jednak kluczowy, bez względu na to, czy będzie chciał on pracować na etacie, czy raczej postawi na usługi konsultingowe.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: dzisiaj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: dzisiaj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...