Jak kierownik marketingu powinien dbać o wizerunek w sieci?

wizerunek w sieci

Kierownik marketingu, który chce być postrzegany w branży jako prawdziwy profesjonalista, powinien zadbać o swój wizerunek w sieci. To kluczowe właśnie w przypadku osób pracujący w marketingu. Jeśli bowiem sam nie umie wykreować swojego wizerunku, to wiele firm może mieć wątpliwość co do tego, czy będzie miał wykreować wizerunek marki. O co w takim razie w pierwszej kolejności powinna zadbać osoba, której rozpoczyna przygodę z marketingiem osobistym?

Pierwszym krokiem, który powinien wykonać kierownik marketingu, jest wpisanie swojego imienia i nazwiska w wyszukiwarkę internetową. Zdarza się, że kiedy coś takiego zrobimy, w sieci pojawią się zdjęcia z nami, o których już dawno zapomnieliśmy lub nie wiemy, że nasi znajomi je wrzucili. Mogą one przedstawiać nas zupełnie nie tak, ja my byśmy chcieli sami siebie przedstawić. Pamiętajmy, że również pracodawcy w ten sam sposób mogą się natknąć na takie zdjęcia, a na pewno nie pomoże to budować profesjonalnego wizerunku. Bardziej prawdopodobne, że mu zaszkodzi.

Kolejny krok, który powinien zrobić każdy kierownik marketingu to zbudowanie swoich profesjonalnych profili w social mediach, a później regularne ich prowadzenie. Tworzenie wysokiej jakości treści w sieci spowoduje, że zaczniemy być dużo bardziej rozpoznawalni, a rekruterom będzie coraz łatwiej do nas dotrzeć.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Nowy Styl

    Lokalizacja: podkarpackie/ Jasło

    Dodane: dzisiaj

    Poszukujemy specjalisty ds. marketingu produktowego, który dołączy do naszego zespołu i pomoże w budowaniu silnej pozycji naszych produktów na rynku. Jeżeli masz doświadczenie w tworzeniu i...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...

  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie...

  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na...