Kariera jako kierownik marketingu? Najpierw staż!

staż przed pracą

Kariera jako kierownik marketingu to jeden z popularniejszych w ostatnich czasach kierunek rozwoju zawodowego. Marketing wydaje się wielu osobom szansą na zdobycie kreatywnej pracy, w której mogą odnaleźć się osoby, nie do końca czujące się dobrze w branżach wymagających bardzo ścisłych kompetencji. Czy rzeczywiście jest to praca dla każdego? Najlepiej przekonać się o tym, wybierając staż w jednym z działów marketingu znajdującym się właściwie w każdej większej firmie w różnych częściach świata.

Czego można się spodziewać na stażu?

Staż, który ma być początkiem kariery na drodze do pracy jako kierownik marketingu to jeden z lepszych wyborów. W praktyce jednak może się okazać, że wcale nie będzie tak przyjemnym doświadczeniem, jak mogłoby się wydawać. Często bowiem jest tak, że pracodawcy oferują bardzo wiele, a okazuje się, że w praktyce jest tak, że staż polega na nalewaniu kawy lub herbaty. Warto więc dowiedzieć się wcześniej dokładnie, na co możemy liczyć, decydując się spędzić wakacje lub nawet więcej czasu właśnie na stażu mającym być wstępem do pracy jako kierownik marketingu.

Jeśli na naszym stażu nie możemy liczyć na to, co obiecywało ogłoszenie, warto w pierwszej kolejności zapytać przełożonych, czy nie moglibyśmy zrobić czegoś więcej, niż zlecone nam zadania. Jeśli jednak okaże się, że staż ma być tylko krokiem do zdobycia papierka zaliczającego obowiązkowe praktyki, lepiej z niego zrezygnować.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...

  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego

    Dodane: dzisiaj

    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej? Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w...