Kierownik marketingu w hotelu – jak wygląda jego praca?

praca w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu ma bardzo ciekawą pracę, która pozwala mu skutecznie się rozwijać oraz z przyjemnością wykonywać obowiązki zawodowe. Jego praca jest bardzo urozmaicona, pozwala działać kreatywnie, ale również wymaga posiadania umiejętności analitycznych. Nie zawsze jest to typowo biurowa praca, często wymaga zaangażowania w różnorodne eventy promocyjne, bycia pośród gości. To powoduje, że nie sposób się w niej nudzić.

Jakie zadania na pewno wykonuje właściwie każdy kierownik marketingu w hotelu?

Kierownik marketingu w hotelu przede wszystkim zajmuje się wszelkimi działaniami, mającymi za zadanie zwiększyć sprzedaż miejsc hotelowych. Jest więc osobą odpowiedzialną za tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca w różnych przestrzeniach publicznych oraz w social mediach. Dba także o to, aby wizerunek ten był spójny z realnym miejscem. Odpowiada więc za dobór strategii komunikacji z klientami, materiałów promocyjnych, a następnie wdrażanie tej strategii w życie.

Kierownik marketingu musi umieć natychmiastowo reagować na wszelkie kryzysowe sytuacje związane z wizerunkiem hotelu. Goście są zwykle bardzo wymagający, a co za tym idzie, trzeba umieć się z nimi porozumieć, z pomysłem odpowiadać na krytykę oraz umieć w ciekawy sposób wynagrodzić gościom ewentualne niedogodności związane z pobytem.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...