Kierownik marketingu online to coraz bardziej popularne stanowisko, chętnie wybierane przez młode osoby, które są z internetem za pan brat. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży internetowej, coraz więcej osób będzie miało szanse zostać właśnie kierownikiem marketingu online. Jednak konkurencja wciąż nie jest mała, co powoduje, że trzeba postarać się, aby wyróżnić swoje CV na tle innych osób. Jak można to zrobić?
Pierwszym krokiem do wyróżniania się na tle innych osób jest zdobycie wykształcenia wyższego na kierunku związanym z mediami, internetem lub innym zbieżnym, a następnie poszerzenie go o dodatkowe kursy, czy też studia podyplomowe. Co prawda coraz więcej pracodawców stawia bardziej na doświadczenie, niż na wykształcenie, ale kursy potwierdzające odbycie praktycznych warsztatów są jak najbardziej mile widziane.
Szczególnie dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą pracować jako kierownik marketingu online, jest jak najszybsze znalezienie miejsca, w którym będą mogły odbyć staż. Może być to być chociażby agencja marketingowa, ale również inna duża firma, która na początku nie oczekuje od kandydatów doświadczenia i chętnie szkoli chętnych do pracy. Umiejętności potrzebne do pracy w internecie warto poszerzać o kompetencje pozwalające z sukcesem zarządzać ludźmi.