Kierownik marketingu – jak powinien się rozwijać?

kierownik marketingu

Praca jako kierownik marketingu potrafi być niezwykle rozwojowa. Nie tylko oferuje rozwój przy okazji. Wymaga stałego podwyższania swoich umiejętności z zakresu marketingu i nie tylko. Niezbędne jest również, aby stale podwyższać swoje kompetencje kierownicze, a zatem poprawiać różnego rodzaju umiejętności miękkie. Kierownik marketingu musi więc rozwijać się wielotorowo, aby rzeczywiście móc radzić sobie świetnie na zajmowanym stanowisku.

Co więc powinien robić, aby lepiej radzić sobie na rynku pracy?

Kierownik marketingu rozwija się każdego dnia w pracy. Daje mu na to szansę realizowanie wielu ciekawych projektów, spotkania z interesującymi ludźmi oraz pojawiające się na jego drodze problemy. To właśnie sposoby ich rozwiązywania w dużej mierze wpływają na rozwój kierownika. Zmaganie się z różnorodnymi wyzwaniami zawodowymi powoduje, że kierownik nie może sobie pozwolić na stanie w miejscu. Wymuszają one na nim kreatywne działanie, rozwijanie umiejętności pracy pod presję czasu oraz współdziałania z innymi.

Aby lepiej przygotować się na trudne sytuacje w firmie, kierownik marketingu powinien zadbać o to, aby szkolić się również, kiedy nic trudnego się nie dzieje. Branie udziału w różnorodnych szkoleniach pozwala kierownikowi ćwiczyć wiele umiejętności w bardzo komfortowych warunkach.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: dzisiaj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: dzisiaj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...