Kierownik marketingu marki premium – co powinien umieć?

marka premium

Kierownik marketingu jest potrzeby właściwie w każdej firmie, która coś sprzedaje. Każda branża wymaga jednak od kierownika trochę innego podejścia do swoich zadań. Jedną ze specyficznych rynków jest rynek towarów luksusowych. Zarządzanie działaniami marketingowymi w firmie zajmującej się obsługą klientów premium, wymusza na kierowniku trochę inne podejście.

Co powinien wiedzieć kierownik marketingu, aby rozumieć branżę, w której pracuje?

Przede wszystkim kierownik marketingu musi zdawać sobie sprawę z tego, do kogo oferowane są produkty, Musi doskonale poznać personę klienta idealnego. Tylko w ten sposób będzie w stanie efektywnie identyfikować potrzeby klientów. Identyfikacja taka pozwala dużo lepiej ocenić, jakie produkty będą najlepiej się sprzedawać. Jako, że ideą jest zaspokajanie potrzeb klientów premium, kierownik marketingu powinien zawsze dbać o bardzo wysoką jakość jego działań.

Kierownik marketingu musi doskonale orientować się w celach strategicznych firmy. To właśnie one najlepiej oddają istotę dążeń całej organizacji. Jeśli zarządza marką premium, powinien doskonale orientować się w aktualnych trendach na rynkach dóbr luksusowych. Tylko oferując najwyższej jakości produkty, odpowiadające na teraźniejsze potrzeby klientów, może liczyć na zwiększenie sprzedaży.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. Marketingu

    Perpemo

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska

    Dodane: dzisiaj

    Planowanie i realizacja działań marketingowych; Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.);...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: lubuskie/ Gorzów Wielkopolski

    Dodane: dzisiaj

    Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i...

  • Marketing Assistant

    BIG Poland

    Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/ Ostróda

    Dodane: dzisiaj

    Key Responsibilities: Develop and execute marketing strategies for commercial properties. Manage social media and digital marketing campaigns. Coordinate events, promotions, and marketing activities....

  • Ankieter / Ankieterka

    Nexera

    Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/

    Dodane: dzisiaj

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: informowanie mieszkańców o możliwości podłączenia się do sieci, poprzez bezpośredni kontakt (praca w terenie); kolportaż materiałów marketingowych; pozyskiwanie zgód...