Dlaczego warto pracować jako kierownik marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to jeden z bardziej rozpoznawalnych zawodów w dzisiejszych czasach. Wielu studentów zainteresowanych nowymi technologiami chciałoby w przyszłości pracować właśnie w takim zawodzie. W swoich założeniach odpowiada w dużej mierze wizji pracy, którą mają młodzi ludzie. Jak jest w praktyce? Czy rzeczywiście praca jako kierownik marketingu jest ciekawa i opłacalna?

Kierownik marketingu raczej nie będzie miał problemu ze znalezieniem pracy. To pierwszy powód, dla którego wiele osób ciągnie właśnie w taką stronę kariery. Branża marketingowa stale się rozwija i rozrasta. Jest bardzo chłonna i stale potrzebuje nowych kreatywnych osób do pracy. Nie jest też postrzegana jako bardzo analityczna, przez co wielu studentów o humanistycznym sposobie myślenia interesuje się właśnie nią. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w dużej mierze opiera się jednak o dane statystyczne. Kierownik marketingu musi dobrze sobie radzić z analizą twardych danych. Zaletą pracy na tym stanowisku jest jednak właśnie różnorodność. Sprawdzą się w niej osoby łączące umiejętności analityczne z kreatywnym podejściem.

Praca jako kierownik marketingu ma jeszcze jedną zaletę. Są nią wysokie zarobki. Wynoszą one średnio od dziesięciu do piętnastu tysięcy brutto. Takie liczby zachęcają wiele młodych osób. Trzeba jednak pamiętać o tym, że są to liczby, które dotyczą głównie osób z dużym doświadczeniem. Wśród zalet pracy jako kierownik marketingu znajduje się również brak nudy. Na tym stanowisku zawsze dużo się dzieje, więc na pewno przypadnie do gustu osobom, które lubią sporo pracować pod presją czasu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...

  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego

    Dodane: dzisiaj

    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej? Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w...