Dlaczego warto pracować jako kierownik marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to jeden z bardziej rozpoznawalnych zawodów w dzisiejszych czasach. Wielu studentów zainteresowanych nowymi technologiami chciałoby w przyszłości pracować właśnie w takim zawodzie. W swoich założeniach odpowiada w dużej mierze wizji pracy, którą mają młodzi ludzie. Jak jest w praktyce? Czy rzeczywiście praca jako kierownik marketingu jest ciekawa i opłacalna?

Kierownik marketingu raczej nie będzie miał problemu ze znalezieniem pracy. To pierwszy powód, dla którego wiele osób ciągnie właśnie w taką stronę kariery. Branża marketingowa stale się rozwija i rozrasta. Jest bardzo chłonna i stale potrzebuje nowych kreatywnych osób do pracy. Nie jest też postrzegana jako bardzo analityczna, przez co wielu studentów o humanistycznym sposobie myślenia interesuje się właśnie nią. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w dużej mierze opiera się jednak o dane statystyczne. Kierownik marketingu musi dobrze sobie radzić z analizą twardych danych. Zaletą pracy na tym stanowisku jest jednak właśnie różnorodność. Sprawdzą się w niej osoby łączące umiejętności analityczne z kreatywnym podejściem.

Praca jako kierownik marketingu ma jeszcze jedną zaletę. Są nią wysokie zarobki. Wynoszą one średnio od dziesięciu do piętnastu tysięcy brutto. Takie liczby zachęcają wiele młodych osób. Trzeba jednak pamiętać o tym, że są to liczby, które dotyczą głównie osób z dużym doświadczeniem. Wśród zalet pracy jako kierownik marketingu znajduje się również brak nudy. Na tym stanowisku zawsze dużo się dzieje, więc na pewno przypadnie do gustu osobom, które lubią sporo pracować pod presją czasu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...