Co świadczy o sukcesie kierownika marketingu?

sukces zawodowy

Kierownik marketingu to jedna z odpowiedzialnych funkcji w firmie, dająca realny wpływ na wyniki sprzedaży firmy. Kierownik bowiem decyduje nie tylko o tym, jak ostatecznie wyglądać będą kampanie reklamowe, treści marketingowe dostępne w internecie czy ulotki, ale również o tym, w jakich kanałach marka będzie reklamowana, jaki będzie jej przekaz oraz dba o to, aby przekaz ten był całkowicie zgodny z wartościami firmy. Jednak działania marketingowe bardzo trudno przełożyć na realny efekt finansowy. Często bowiem analitycy mają problem, aby dokładnie zmierzyć wpływ jakiejś konkretnej reklamy na decyzje zakupowe konsumentów. W takim razie jak można mierzyć efektywność działań kierownika marketingu? Co świadczy o jego osobistym sukcesie?

Po pierwsze trzeba się zastanowić, czym jest sukces dla kierownika ds. marketingu. Może być nim bowiem awans, wynikający z odpowiedniego przeprowadzenia zespołu przez proces realizacji projektu. Może to być podwyżka oraz docenienie przez szefa. Ale sukcesem dla niejednego kierownika marketingu będzie również zadowolony z atmosfery w pracy zespół i pozytywny feedback od klienta. Sukces więc nie zawsze można mierzyć tylko i wyłącznie w kategoriach finansowych. Mogą być o małe sukcesy, składające się na to, że kierownik marketingu bardzo dobrze wykonuje swoje obowiązki.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...