Jak kierownik marketingu powinien dbać o wizerunek w sieci?

wizerunek w sieci

Kierownik marketingu, który chce być postrzegany w branży jako prawdziwy profesjonalista, powinien zadbać o swój wizerunek w sieci. To kluczowe właśnie w przypadku osób pracujący w marketingu. Jeśli bowiem sam nie umie wykreować swojego wizerunku, to wiele firm może mieć wątpliwość co do tego, czy będzie miał wykreować wizerunek marki. O co w takim razie w pierwszej kolejności powinna zadbać osoba, której rozpoczyna przygodę z marketingiem osobistym?

Pierwszym krokiem, który powinien wykonać kierownik marketingu, jest wpisanie swojego imienia i nazwiska w wyszukiwarkę internetową. Zdarza się, że kiedy coś takiego zrobimy, w sieci pojawią się zdjęcia z nami, o których już dawno zapomnieliśmy lub nie wiemy, że nasi znajomi je wrzucili. Mogą one przedstawiać nas zupełnie nie tak, ja my byśmy chcieli sami siebie przedstawić. Pamiętajmy, że również pracodawcy w ten sam sposób mogą się natknąć na takie zdjęcia, a na pewno nie pomoże to budować profesjonalnego wizerunku. Bardziej prawdopodobne, że mu zaszkodzi.

Kolejny krok, który powinien zrobić każdy kierownik marketingu to zbudowanie swoich profesjonalnych profili w social mediach, a później regularne ich prowadzenie. Tworzenie wysokiej jakości treści w sieci spowoduje, że zaczniemy być dużo bardziej rozpoznawalni, a rekruterom będzie coraz łatwiej do nas dotrzeć.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...