Jak młody kierownik marketingu powinien komunikować się z zespołem?

komunikowanie się z zespołem

W szeregach dużych firm coraz częściej na stanowisku kierownika marketingu pracują młodzi ludzie z pokolenia milenialsów. Są oni nastawieni na karierę, co powoduje, że szybko awansują oraz są bardzo doceniani przez przełożonych. Po objęciu nowego stanowiska stają jednak przed dużym wyzwaniem, jakim jest prowadzenie efektywnej komunikacji ze swoim zespołem. Jakie strategie komunikacyjne powinien wdrożyć w swoim zarządzaniu kierownik marketingu, aby bez problemu przekazywać swoje oczekiwania innym?

Po pierwsze, młody kierownik marketingu musi umieć wyjść poza schemat porozumiewania się wyłącznie w sposób wirtualny. Pokolenie milenialsów doskonale radzi sobie z wymienianiem się mailami, czy wiadomościami na chatcie, jednak ma problem z bezpośrednim komunikowaniem swoich  potrzeb w realnych sytuacjach. Wyjście poza swoją strefę komfortu jest jednak w tej sytuacji absolutnie niezbędne. Komunikacja twarzą w twarz pozwala bowiem znacznie efektywniej oddziaływać na ludzi.

Młody kierownik marketingu powinien umieć również umieć skupiać uwagę rozmówcy na sobie, samemu również z uwagą słuchając drugiej strony. To często problem wielu młodych osób, które kompulsywnie zaglądają do telefonów. Podczas rozmów z innymi jest to nie tylko nieuprzejmie, ale również powoduje, że rozpraszamy się, zamiast skupić na celu komunikacji.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...

  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego

    Dodane: dzisiaj

    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej? Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w...