Jak się przygotować na rozmowę o pracę jako kierownik marketingu?

jak się przygotować na rozmowę o pracę

Wiele osób, które zaczynają karierę w świecie reklamy, marzy o tym, aby w przyszłości móc pracować jako kierownik marketingu. Kiedy po wielu latach ciężkiej pracy i zdobywania doświadczenia wysyłamy wreszcie CV do rekrutera szukającego kandydata właśnie na to stanowisko, a następnie zostajemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, zwykle jesteśmy w siódmym niebie. Samo pojawienie się na rozmowie nie gwarantuje jednak sukcesu, jakim jest znalezienie pracy. Trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Jak to zrobić?

Kiedy zostajemy zaproszeni na rozmowę o pracę, powinniśmy w pierwszej kolejności zastanowić się nad tym, jakie pytania mogą na niej paść. W tym celu warto wziąć do ręki własne CV, a następnie pomyśleć, która z pozycji najprawdopodobniej zainteresowała rekrutera. Kiedy już to wiemy, powinniśmy skupić się właśnie na niej i na jej podstawie ocenić, o co może nas zapytać osoba rekrutująca. Dzięki temu zmniejsza się szansa, że zostaniemy niemiło zaskoczeni podczas rozmowy, co wytrąci nas z równowagi.

Przed rozmową rekrutacyjną, na której staramy się o stanowisko kierownika marketingu, powinniśmy również przeanalizować najbardziej typowe pytanie, jakie zadają rekruterzy w dużych korporacjach. Warto przygotować się także na to, że osoba rozmawiająca z nami może poprosić nas o zaprezentowanie swoich umiejętności praktyce.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...