Jak się przygotować na rozmowę o pracę jako kierownik marketingu?

jak się przygotować na rozmowę o pracę

Wiele osób, które zaczynają karierę w świecie reklamy, marzy o tym, aby w przyszłości móc pracować jako kierownik marketingu. Kiedy po wielu latach ciężkiej pracy i zdobywania doświadczenia wysyłamy wreszcie CV do rekrutera szukającego kandydata właśnie na to stanowisko, a następnie zostajemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, zwykle jesteśmy w siódmym niebie. Samo pojawienie się na rozmowie nie gwarantuje jednak sukcesu, jakim jest znalezienie pracy. Trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Jak to zrobić?

Kiedy zostajemy zaproszeni na rozmowę o pracę, powinniśmy w pierwszej kolejności zastanowić się nad tym, jakie pytania mogą na niej paść. W tym celu warto wziąć do ręki własne CV, a następnie pomyśleć, która z pozycji najprawdopodobniej zainteresowała rekrutera. Kiedy już to wiemy, powinniśmy skupić się właśnie na niej i na jej podstawie ocenić, o co może nas zapytać osoba rekrutująca. Dzięki temu zmniejsza się szansa, że zostaniemy niemiło zaskoczeni podczas rozmowy, co wytrąci nas z równowagi.

Przed rozmową rekrutacyjną, na której staramy się o stanowisko kierownika marketingu, powinniśmy również przeanalizować najbardziej typowe pytanie, jakie zadają rekruterzy w dużych korporacjach. Warto przygotować się także na to, że osoba rozmawiająca z nami może poprosić nas o zaprezentowanie swoich umiejętności praktyce.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...

  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego

    Dodane: dzisiaj

    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej? Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w...