Jaką ścieżkę zawodową musi pokonać kierownik marketingu?

ścieżka zawodowa kierownik marketingu

Zanim kierownik marketingu będzie mógł świętować objęcie nowego stanowiska, czeka go ścieżka kariery pozwalająca się rozwijać oraz ulepszać swoje umiejętności. Przejście jej gwarantuje nie tylko brak problemów ze znalezieniem pracy, ale również bardzo dobre zarobki. Zwykle nie da się jej jednak nadmiernie skrócić. Może się natomiast wydłużyć, jeśli nie zadbamy odpowiednio o stałe wkładanie energii w nasz rozwój. Jakie stanowiska musimy przejść, aby mieć na biurku wymarzoną tabliczkę z napisem „kierownik marketingu?”

Większość ambitnych osób z większych miast podejmuje się działań zawodowych jeszcze w czasie studiowania. Do ich potrzeb dopasowują się korporacje rekrutujące studentów już w czasie studiów, najpierw zapraszając na bezpłatne szkolenia, a następnie oferując pracę tym, którzy podczas szkoleń najbardziej przypadną im do gustu. Staż często staje się okazją do zdobycia doświadczenia, ale również prostą drogą do zyskania stanowiska juniorskiego w dziale marketingu. Możemy zostać asystentem ds. marketingu, a do naszych zadań należeć będzie wykonywanie zadań, które zleci nam pośrednio kierownik marketingu.

Awansując, będziemy mogli zostać specjalistą lub koordynatorem ds. marketingu. To pośredni stopień w drodze do tego, aby pracować jako kierownik marketingu. Po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia oraz wykazaniu się mamy możliwość objąć stanowisko dyrektorskie lub menadżerskie.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...