Kierownik marketingu – co powinien zrobić, żeby zespół go lubił?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to bardzo ważna postać w całym dziale kreatywnym. Najczęściej to od jego postawy zależy, czy zespół będzie odpowiednio angażował się w powierzone obowiązki. Podstawą tego, żeby w zespole wszystko szło po myśli kierownika marketingu, jest to, aby zespół po prostu go lubił. Nie ma bowiem nic gorszego, niż szef, z którym nie daje się wytrzymać.

O czym więc powinien pamiętać kierownik, żeby móc uczciwie powiedzieć, że jego zespół naprawdę go lubi?

Po pierwsze, kierownik marketingu powinien być po prostu uczciwy w stosunku do członków zespołu. Szczerość jest niezwykle ważną cechą, która pozwala skuteczniej się komunikować. Niepozostawianie niedomówień oraz mówienie wprost co się podoba a co nie, pozwala zbudować zaufanie oraz szacunek ze strony ludzi, z którymi się pracuje. Uczciwość przejawia się tym, że szef wywiązuje się z obietnic, które składał pracownikom.

Kierownik marketingu zawsze będzie również doceniany przez członków zespołu za zaangażowanie oraz otwartość. Zaangażowany kierownik swoją postawą motywuje zespół do pracy. Daje dobry przykład i wytycza drogę, którą powinien podążać zespół, żeby móc cieszyć się sukcesem projektu. Otwartość natomiast pozwala na wysłuchanie wszystkich członków zespołu, nienarzucanie im swoich racji oraz aktywne udzielanie się w przypadku zaistnienia konfliktów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...