Kierownik marketingu Gdańsk

na czym polega praca kierownika marketingu

Niepisaną regułą jest to, że przychodząc do pracy, zawsze jesteś postrzegany jako wróg. Podobnie było ze mną. Pierwsze dni w firmie wspominam niezbyt przyjemnie. Przede wszystkim nie zostałem do końca wdrożony w moje obowiązki, gdyż nikt nie miał na to czasu. Osoby, które miały mi pomóc, tak naprawdę niezbyt się do tego kwapiły, żeby nie powiedzieć jeszcze gorzej. Kiedy zadawałem pytania, to na ogół słyszałem, że mam sobie radzić sam. Najgorsze były przerwy, kiedy to nie miałem nawet z kim porozmawiać. W sytuacjach, gdy otrzymywałem pochwały od szefa za dobrze wykonane zadanie, było jeszcze gorzej. Dopiero po dwóch, trzech miesiącach wszystko się unormowało. Stało się to wtedy, gdy bezinteresowni pomogłem w realizacji projektu kolegom. Pomimo tego, że początki pracy były bardzo trudne, to nie poddawałem się. Wszelkie moje wysiłki się opłaciły. Dziś pracuję już na stanowisku kierownik marketingu Gdańsk i jestem z tego powodu bardzo zadowolony i co najważniejsze, strasznie lubię to, co robię.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...