Kierownik marketingu Gdańsk

na czym polega praca kierownika marketingu

Ostatnimi czasy coraz większą popularnością cieszą się różne kursy i szkolenia, mające za zadanie przygotować do objęcia nowego stanowiska pracy. Oczywiście na samym początku można by się zastanawiać, czy tego typu kursy mogą w jakimkolwiek stopniu okazać się skuteczne. Przecież nowych obowiązków nie można się nauczyć w miesiąc, czy też w kilka tygodni. Z drugiej zaś strony na pewno opanowanie pewnych podstaw jest tu całkowicie realne. Pracownicy, zapisując się na poszczególne kursy, zyskują kolejne certyfikaty, które zawsze mogą w jakimś stopniu dopomóc w ich karierze. Mało tego, często poprzez kursy możliwe jest odpowiednie doszkolenie pracowników oraz przygotowanie ich do pracy przykładowo w nowym dziale. Właśnie w takiej sytuacji znalazłem się ostatnio, kiedy musiałem uczestniczyć w szkoleniu przygotowującym mnie do objęcia stanowiska kierownik marketingu Gdańsk. Szkolenie to bardzo mi pomogło w opanowaniu pewnych podstaw. Dzięki temu tuż po objęciu nowego stanowiska, nie miałem problemów z przystosowaniem się. Nie zapominajmy, że umiejętność dopasowania się, jest dziś bardzo ważna w każdej firmie.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...