Kierownik marketingu Kielce

na czym polega praca kierownika marketingu

Odkąd pamiętam, zawsze interesowałem się marketingiem. Nie byłem jednym z tych, którzy poszli na ten kierunek nie wiedząc nawet, czym do końca się on zajmuje. Od początku miałam sprecyzowane cele. Chciałem pracować w marketingu na odpowiedzialnym stanowisku. Skrupulatnie realizowałem założone cele i dziś zajmuję stanowisko kierownik marketingu Kielce.  Z racji tego, że firma w której pracuje, to międzynarodowa korporacja, to właśnie tak nazywamy kierownik poszczególnych oddziałów. Inaczej nie byłoby opcji, żeby każdy każdego kojarzył. A tak dzięki umiejscowieniu nazwy miasta tuż przy zajmowanym stanowisku nie ma z tym najmniejszych problemów. Oczywiście dziś wielu moich starych znajomych się ode mnie odwraca, gdyż uważają, że uderzyła mi do głowy woda sodowa. Śmieszne, jak przez większość ludzi przemawia zwykła zazdrość. Na awans i na zajmowane obecnie stanowisko pracowałem długie miesiące. Zostawałem po godzinach w firmie, zawsze byłem w pełni dyspozycyjny, nie robiłem żadnych problemów przy wyjazdach weekendowych na szkolenia. Mój wysiłek się opłacił.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...