Kierownik marketingu Kraków

na czym polega praca kierownika marketingu

Rozmaite kursy, to obecnie wielu firmach praktycznie codzienność. Także w korporacji, w której ja mam przyjemność pracować od kilku lat. Jako kierownik marketingu Kraków ciągle muszę zdobywać nowe umiejętności, poszerzać wiedzę na kursach i szkoleniach. Od pracowników w mojej firmie też wymagana jest umiejętność nieustannego przekwalifikowania się. Tego wymaga cały dzisiejszy rynek pracy, niemalże w każdej korporacji. Oczywiście w większości przypadków, to pracodawca pokrywa wszelkie kursy związane z uzupełnianiem umiejętności. Przynajmniej tak jest w firmie, w której ja pracuję.  Inwestuje on w pracownika i jest pewien, że dzięki temu  firma zyska osobę, która posiada wiedzę w pewnej dziedzinie. Z drugiego punktu widzenia wszelkie szkolenia oraz kursy są też przydatne dla samych pracowników. Pozwalają one przecież poszerzyć kompetencje oraz doświadczenie. Dzięki temu w przypadku szukania innej firmy, pracownik może więcej rzeczy zaznaczyć w swojej aplikacji, przez co zwiększa swoje szanse w procesie rekrutacji.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...