Kierownik marketingu Łódź

na czym polega praca kierownika marketingu

Od jakiegoś czasu próbowałem znaleźć dla siebie odpowiedni kurs dokształcający. Obecnie pracuję jako kierownik marketingu Łódź. Tym samym myślałem o jakimś kursie z zarządzania lub też z metod manipulacji. Decydując się na jakiś konkretny kurs, sporo osób wybiera pierwszy lepszy, który nas akurat zastosuje. Tym samym kupuje kota w worku. Szukając czegoś odpowiedniego dla siebie, zauważyłem, że w dzisiejszych czasach na rynku jest aż nadto rozmaitych instytucji organizujących przeróżnego typu kursy i to z każdej dziedziny. Dlatego też najpierw postanowiłem się dobrze się rozejrzeć. Zacząłem szukać informacji w Internecie. Internauci, którzy z poszczególnych kursów już skorzystali, często zamieszczają swoją opinię. Dzięki temu możemy się dowiedzieć, kto prowadzi kurs i do jakiego stopnia może być przydatny. Oczywiście nie każda opinia byłego klienta musi być obiektywna, ale z drugiej strony jeżeli spotykamy same negatywne opinie odnośnie danego kursu, to chyba nie warto ryzykować, tylko lepiej szukać dalej.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...