Kierownik marketingu Lublin

na czym polega praca kierownika marketingu

Od bardzo dawna wiedziałem, że sytuacja na rynku pracy w Polsce jest skomplikowana i niestabilna. Z jednej strony bezrobocie w naszym kraju rośnie z zatrważają prędkością, z drugiej zaś coraz więcej osób wykształconych opuszcza mury wyższych uczelni. Na rynku może spotkać się z tendencją, że im wyższy poziom wykształcenia posiadają osoby poszukujące pracy, tym szybciej są one w stanie dostosowywać się do nowych wymogów pracodawców. Byłem jedną z takich osób. Poszukiwałem pracy przez kilka miesięcy, w końcu udało mi się dostać posadę asystenta. Wiedziałem, że  na wstępie kariery zawodowej, młoda osoba jest zmuszona do bardzo dużych ustępstw oraz dopasowań. Niemniej jednak od początku pracy w firmie bardzo się starałem i to tez zaprocentowało. Szybko zostałem awansowany. Dziś po dwóch latach pracy w firmie pracuję jako kierownik marketingu Lublin. Na początku, tuż po studiach wydawało mi się to nierealne. Niemniej jednak, widać, że los nieraz do każdego z nas się uśmiecha. Wystarczy tylko odrobiny szczęścia.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...