Kierownik marketingu marki premium – co powinien umieć?

marka premium

Kierownik marketingu jest potrzeby właściwie w każdej firmie, która coś sprzedaje. Każda branża wymaga jednak od kierownika trochę innego podejścia do swoich zadań. Jedną ze specyficznych rynków jest rynek towarów luksusowych. Zarządzanie działaniami marketingowymi w firmie zajmującej się obsługą klientów premium, wymusza na kierowniku trochę inne podejście.

Co powinien wiedzieć kierownik marketingu, aby rozumieć branżę, w której pracuje?

Przede wszystkim kierownik marketingu musi zdawać sobie sprawę z tego, do kogo oferowane są produkty, Musi doskonale poznać personę klienta idealnego. Tylko w ten sposób będzie w stanie efektywnie identyfikować potrzeby klientów. Identyfikacja taka pozwala dużo lepiej ocenić, jakie produkty będą najlepiej się sprzedawać. Jako, że ideą jest zaspokajanie potrzeb klientów premium, kierownik marketingu powinien zawsze dbać o bardzo wysoką jakość jego działań.

Kierownik marketingu musi doskonale orientować się w celach strategicznych firmy. To właśnie one najlepiej oddają istotę dążeń całej organizacji. Jeśli zarządza marką premium, powinien doskonale orientować się w aktualnych trendach na rynkach dóbr luksusowych. Tylko oferując najwyższej jakości produkty, odpowiadające na teraźniejsze potrzeby klientów, może liczyć na zwiększenie sprzedaży.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...