Kierownik marketingu online – jak nim zostać?

jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu online to coraz bardziej popularne stanowisko, chętnie wybierane przez młode osoby, które są z internetem za pan brat. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży internetowej, coraz więcej osób będzie miało szanse zostać właśnie kierownikiem marketingu online. Jednak konkurencja wciąż nie jest mała, co powoduje, że trzeba postarać się, aby wyróżnić swoje CV na tle innych osób. Jak można to zrobić?

Pierwszym krokiem do wyróżniania się na tle innych osób jest zdobycie wykształcenia wyższego na kierunku związanym z mediami, internetem lub innym zbieżnym, a następnie poszerzenie go o dodatkowe kursy, czy też studia podyplomowe. Co prawda coraz więcej pracodawców stawia bardziej na doświadczenie, niż na wykształcenie, ale kursy potwierdzające odbycie praktycznych warsztatów są jak najbardziej mile widziane.

Szczególnie dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą pracować jako kierownik marketingu online, jest jak najszybsze znalezienie miejsca, w którym będą mogły odbyć staż. Może być to być chociażby agencja marketingowa, ale również inna duża firma, która na początku nie oczekuje od kandydatów doświadczenia i chętnie szkoli chętnych do pracy. Umiejętności potrzebne do pracy w internecie warto poszerzać o kompetencje pozwalające z sukcesem zarządzać ludźmi.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...