Kierownik marketingu poza firmą? Czy outsourcing stanowisk zarządzających może się udać?

outsourcing

Coraz więcej firm rezygnuje z typowej pracy biurowej, decydując się na zdalne zarządzanie zespołem. Powoduje to, że wiele firm zamyka stałe działy, a ich zadania zleca wyspecjalizowanym w danych dziedzinach przedsiębiorstwom lub freelancerom. Powoduje to znaczne obniżenie kosztów oraz często podniesienie jakości świadczonych usług. Pojawia się jednak pytanie, czy w ten sam sposób może pracować również kierownik marketingu? Czy w tej roli sprawdzi się freelancer, który nie będzie na stałe zatrudniony w firmie?

Kierownik marketingu, który pracuje zdalnie, to coraz popularniejsza forma zarządzania zespołem, która jednak wciąż nie jest aż tak rozpowszechniona. Aby zarządzać zespołem specjalistów ds. marketingu z dowolnego miejsca na świecie, trzeba mieć odpowiednią wiedzę, którą w Polsce trudno zdobyć. Outsourcing wciąż nie budzi bowiem wystarczająco dużego zaufania wśród wielu przedsiębiorców. Zarządzanie zespołem rozproszonym to jednak coś, co czeka prędzej czy później każdego menadżera. Popularność pracy zdalnej bowiem wciąż rośnie.

Kierownik marketingu musi sobie zdawać sprawę z ogromnych szans, jakie daje współpraca zdalna, ale również powinien wiedzieć, jakie zagrożenia to za sobą niesie, po to, aby mógł je zawczasu wyeliminować. Outsourcing stanowisk decyzyjnych ma więc szansę się udać, o ile osoby, które się nim zajmą, będą gotowe nauczyć się nowego stylu współpracy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...