Kierownik marketingu Poznań

kierownik marketingu

Branża marketingowa nie należy do szczególnie prostych. Pomimo tego, że sporo osób mawia, że marketing jest nowym wytworem, który niewiele wnosi do polityki nowoczesnych przedsiębiorstw, to zdecydowanie się z tym nie zgadzam. Przecież to właśnie marketing w dużej mierze ma wpływ na to, jak wygląda firma oraz do kogo poszczególne usługi docierają. Obecnie w międzynarodowej korporacji zajmuję stanowisko o nazwie kierownik marketingu Poznań. Przyznaję, że początki pracy w firmie nie należały do szczególnie prostych. Już od pierwszych dni, kiedy tylko zacząłem współpracę z tą międzynarodową korporacją, zostałem wśród  starego składu przyjęty jak wróg. W firmie trwał nieustanny wyścig szczurów. Pomimo tego, że teoretycznie miałem pracować przez osiem godzin dziennie, to musiałem zostawać po godzinach. Na początku nie przyszło mi to do głowy, niemniej jednak kiedy widziałem, że nikt po ośmiu godzinach nie  wstaje od biurka, to szczególnie dużego wyboru nie miałem. Tak więc zasuwałem tak ciężko jak tylko się dało, ale starania moje się opłaciły

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...