Kierownik marketingu Poznań

Od zawsze widziałem, że jako osoba odpowiedzialna za całokształt działań marketingowym w firmie, nie będę miał problemów z opanowaniem jakiejkolwiek krytycznej sytuacji. Przynajmniej tak mi się wydawało. Niemniej jednak dosyć szybko musiałem dokonać weryfikacji moich przekonań. Awans przyszedł dosyć niespodziewanie. Z dnia na dzień objąłem stanowisko kierownik marketingu Poznań. Na początku byłem w siódmym niebie. Przecież zawsze dawałem z siebie wszystko w pracy. Tymczasem po objęciu przeze mnie kierowniczego stanowiska musiałem na wstępie porozdzielać zadania. Tutaj zaczęły się pierwsze schody. Zespół, którego byłem członkiem, nagle nie chciał zastosować się do moich poleceń. Jak się później dowiedziałem, nie mogli się pogodzić z tym, że to ja a nie oni dostali awans. Popadłem w totalną panikę. Ledwo co objąłem wyższe stanowisko, a już miałem Punt na pokładzie. Nie miałem innego wyjścia, zastosowałem od razu drastyczne metody. Po odebraniu pracownikom premii, zrozumieli oni, że tak naprawdę szkodzą sobie. Po około dwóch tygodniach wszystko doszło do normy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...