Kierownik marketingu Poznań

Od zawsze widziałem, że jako osoba odpowiedzialna za całokształt działań marketingowym w firmie, nie będę miał problemów z opanowaniem jakiejkolwiek krytycznej sytuacji. Przynajmniej tak mi się wydawało. Niemniej jednak dosyć szybko musiałem dokonać weryfikacji moich przekonań. Awans przyszedł dosyć niespodziewanie. Z dnia na dzień objąłem stanowisko kierownik marketingu Poznań. Na początku byłem w siódmym niebie. Przecież zawsze dawałem z siebie wszystko w pracy. Tymczasem po objęciu przeze mnie kierowniczego stanowiska musiałem na wstępie porozdzielać zadania. Tutaj zaczęły się pierwsze schody. Zespół, którego byłem członkiem, nagle nie chciał zastosować się do moich poleceń. Jak się później dowiedziałem, nie mogli się pogodzić z tym, że to ja a nie oni dostali awans. Popadłem w totalną panikę. Ledwo co objąłem wyższe stanowisko, a już miałem Punt na pokładzie. Nie miałem innego wyjścia, zastosowałem od razu drastyczne metody. Po odebraniu pracownikom premii, zrozumieli oni, że tak naprawdę szkodzą sobie. Po około dwóch tygodniach wszystko doszło do normy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...