Kierownik marketingu Poznań

kierownik marketingu

Jakiś czas temu zostałem zmuszony do udziału w szkoleniu, które miało mnie przygotować do objęcia stanowiska kierownik marketingu Poznań. Dlaczego, pisząc o tym, zastosowałem słowa „zostałem zmuszony”? Otóż należę do osób, które zawsze niezbyt chętnie brały udział w rozmaitych szkoleniach. Uważałem, że niczego z różnych spotkać nie wyniosę a tym bardziej, szkolenie nie jest w stanie mnie przygotować do objęcia nowego stanowiska. Niemniej jednak zostałem postawiony przed faktem dokonanym. Tak więc musiałem jechać na cały weekend do jakiegoś hotelu i brać udział w rozmaitych wykładach. Jak tylko przyjechałem na miejsce, to już wiedziałem, jak będzie cały weekend wyglądał. Po pierwszym szkoleniu, miała być kolacja oraz tak zwana impreza integracyjna. Podczas kolacji, wszyscy jeszcze trzymali fason, natomiast kiedy zaczęła się impreza to alkohol lał się strumieniami. Zdystansowałem się do całego towarzystwa, nie chciałem być w takim stanie jak reszta towarzystwa. Drugi dzień wyglądał podobnie. Samo szkolenie nawet w stopniu minimalnym nie przygotowało mnie do awansu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...