Kierownik marketingu Poznań

na czym polega praca kierownika marketingu

Dziś na rynku spotykamy się z ogólną tendencją dotyczącą szkoleń dla pracowników. Obecnie ciężko znaleźć firmę, która nie wymaga ciągłego poszerzania wiedzy. Dlatego też szkolenia są tak częste.  Jako osoba na stanowisku kierownik marketingu Poznań sam jestem zmuszony nieraz uczestniczyć w rozmaitych szkoleniach a także wysyłać na nie pracowników. Nieraz spotykam się z różnymi reakcjami osób wysyłanych na szkolenia, od zadowolenia, po narzekanie. Firma wysyłając danego pracownika na szkolenie liczy, że uzyskane w ten sposób wiadomością zaowocują lepszą wydajnością. Co więcej wiadomo, że pracownik zdobywając nową wiedzę na szkoleniu będzie bardziej przydatny dla firmy. Oczywiście korzyść jest dwustronna. Niemniej jednak często szkolenia odbywają się poza godzinami pracy lub w weekendy, tym samym zmusza się pracownika by poświęcił on swój prywatny czas w imię pracy i nabywania nowych umiejętności. Pracownicy powinni być jednak za to wdzięczni, gdyż najczęściej to firma płaci za poszczególne szkolenia i kursy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...