Kierownik marketingu Poznań

na czym polega praca kierownika marketingu

Ostatnio miałem przyjemność uczestniczyć w rozmaitych szkoleniach, na które zostali wysyłani menagerowie poszczególnych działów. Ja jako kierownik marketingu Poznań też znalazłem się w tym zacnym gronie. Sporo osób się dziwi, że u nas w firmie poszczególnych szefów oddziałów nazywamy tak, że dodajemy do zajmowanego stanowiska nazwę miasta. Może ciężko w to uwierzyć, ale dzięki temu łatwiej nam skojarzyć, kto jakie stanowisko zajmuje i za co jest odpowiedzialny. W dużych korporacjach, które mają kilka pododdziałów ludzie na ogół nie kojarzą się z imienia i z nazwiska. Dlatego też u nas wymyślono tego typu system. Na początku nie za bardzo go rozumiałem, niemniej jednak kiedy przekonałem się ile pododdziałów ma firma, szybko się przekonałem, że jest to niezbędne. Sporą ilość osób na szkoleniu, widziałem pierwszy raz w życiu. Szybciej znałem ich głównie z rozmów telefonicznych czy tez z mejli. Na szczęście po szkoleniu już wiem, z kim naprawdę mam do czynienia i do kogo mogę się zwrócić w razie problemów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...