Kierownik marketingu Pruszcz Gdański

na czym polega praca kierownika marketingu

Dostając awans w jakiejkolwiek większej firmie, musimy liczyć się z całym szeregiem różnorodnych szkoleń. Jest to trochę niezrozumiałe, zwłaszcza kiedy szkolenia nie są dopasowane do stanowiska pracy. Tendencja tego typu jest ostatnio coraz częściej spotykana. Związana jest ona z tym, że pracodawcy często nie sprawdzają firm, które przeprowadzają konkretne szkolenia. Tymczasem wystarczy tylko poszukać informacji w Internecie, czy dana firma szkoleniowa zatrudnia specjalistów oraz ile działa na rynku. Właśnie taką metodę zastosował w mojej firmie dział personalny. Po sprawdzeniu firmy wysłano mnie na szkolenie na stanowisko kierownik marketingu Pruszcz Gdański. Już po pierwszych minutach szkolenia byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Firma była naprawdę bardzo dobrze przygotowana i prócz nudnych ćwiczeń teoretycznych, była cała masa praktycznych ćwiczeń, które miały nas przygotować na konieczność radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Tego typu zajęcia pokazały mi z iloma różnymi sytuacjami, będę musiał się umieć zmierzyć.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...