Kierownik marketingu Słupsk

na czym polega praca kierownika marketingu

Moja kariera zawodowa od blisko dziesięciu lat jest związana z jedną firmą. Po wielu starań i wspinaniu się kolejne szczeble awansów w końcu udało mi się coś osiągnąć. Dziś zajmuję stanowisko kierownik marketingu Słupsk. Wymagało to ode mnie sporej pracy i odbycia licznych szkoleń. Jak wszyscy wiemy, wszelkie kursy i szkolenia, to w dzisiejszych czasach norma niemalże na każdym kroku. Rynek pracy zmuszą pracowników do elastyczności oraz do ciągłej umiejętności przekwalifikowania się. Większość szkoleń w firmach odbywa się na koszt pracodawcy. Niemniej jednak od pracowników w tym wypadku wymaga się dyspozycyjności. Szkolenia bowiem najczęściej odbywają się w weekendy oraz po godzinach pracy. Same zaś poszerzanie wiedzy niesie korzyści zarówno dla danej firmy, jak i dla konkretnego pracownika. Z jednej strony firma zyskuje lepiej wykwalifikowanego pracownika, z drugiego zaś punktu widzenia, taki pracownik zdobyte umiejętności będzie mógł później wykorzystać w praktyce. Poza tym, chcąc zmienić w przyszłości pracę, będzie on miał dodatkowe kwalifikacje.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...