na czym polega praca kierownika marketingu

Wśród młodych ludzi, studentów czy też uczniów jedną z najpopularniejszych metod dorobienia sobie przez okres wakacyjny, jest znalezienie pracy. W okresie wakacyjnym jest to stosunkowo łatwe. Otwierane jest wtedy mnóstwo wszelkiego rodzaju atrakcji turystycznych. Właściciele takich placówek szukają osób do pracy na najczęściej dwa, trzy miesiące. Byłem jednym z sezonowych pracowników. Na szczęście nie pracowałem jako kelner, a po prostu jako asystent biurowy w agencji reklamowej. Okazało się, że w okresie wakacyjnym przybywa nowych klientów, w związku z czym przyda się jeszcze jedna osoba, która pomoże stałemu personelowi wszystko ogarnąć. Uznałem to za szansę i przez trzy miesiące starałem się jak tylko mogłem a także sam wychodziłem z inicjatywami. Jak się okazało słusznie. Po okresie wakacyjnym dostałem propozycję pozostania w firmie. Dziś, po kilku miesiącach dostałem awans na stanowisko kierownik marketingu Sopot. Jak widać, wystarczyło się pokazać tylko z jak najlepszej strony przy wakacyjnej pracy, by zapewnić sobie odpowiednie stanowisko pracy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...