Kierownik marketingu Toruń

na czym polega praca kierownika marketingu

Dostając awans w dowolnej firmie, zwłaszcza w tych większych, musimy być przygotowani na szereg rozmaitych szkoleń. Jakiś czas temu sam uczestniczyłem w takim szkoleniu, które miało mnie przygotować do objęcia stanowiska kierownik marketingu Toruń. Szkolenia są dziś niezbędnym elementem pracy w niemalże każdej firmie. Z jednej strony mają one nieustannie podnosić kwalifikacje pracowników oraz uświadamiać ich w nowych dziedzinach. Z drugiego zaś punktu widzenia, często plany dotyczące szkoleń firmowych wcale nie są stworzone przez profesjonalistów. Efekt tego jest taki,  że nieraz niewłaściwe osoby są wysyłane na konkretne szkolenia. Przed zapisywaniem masowo pracowników na przykładowe szkolenie z metod skutecznej sprzedaży, warto zastanowić się, czy tego typu zajęcia przydadzą się kiedykolwiek księgowej. Jak pokazuje doświadczenie, w niektórych korporacjach szkolenia nie zawsze są adekwatne do stanowisk. Dlatego tego plany szkoleń w każdej firmie powinny być układane przez odpowiednich pracowników i co więcej dostosowane do wykonywanych zawodów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...