Kierownik marketingu w hotelu – jak wygląda jego praca?

praca w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu ma bardzo ciekawą pracę, która pozwala mu skutecznie się rozwijać oraz z przyjemnością wykonywać obowiązki zawodowe. Jego praca jest bardzo urozmaicona, pozwala działać kreatywnie, ale również wymaga posiadania umiejętności analitycznych. Nie zawsze jest to typowo biurowa praca, często wymaga zaangażowania w różnorodne eventy promocyjne, bycia pośród gości. To powoduje, że nie sposób się w niej nudzić.

Jakie zadania na pewno wykonuje właściwie każdy kierownik marketingu w hotelu?

Kierownik marketingu w hotelu przede wszystkim zajmuje się wszelkimi działaniami, mającymi za zadanie zwiększyć sprzedaż miejsc hotelowych. Jest więc osobą odpowiedzialną za tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca w różnych przestrzeniach publicznych oraz w social mediach. Dba także o to, aby wizerunek ten był spójny z realnym miejscem. Odpowiada więc za dobór strategii komunikacji z klientami, materiałów promocyjnych, a następnie wdrażanie tej strategii w życie.

Kierownik marketingu musi umieć natychmiastowo reagować na wszelkie kryzysowe sytuacje związane z wizerunkiem hotelu. Goście są zwykle bardzo wymagający, a co za tym idzie, trzeba umieć się z nimi porozumieć, z pomysłem odpowiadać na krytykę oraz umieć w ciekawy sposób wynagrodzić gościom ewentualne niedogodności związane z pobytem.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...

  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego

    Dodane: dzisiaj

    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej? Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w...