Marketing jest czymś, czym już od liceum chciałem się zajmować. Dlatego też poszedłem na studia w tym kierunku i obecnie pracuję jako kierownik marketingu Warszawa. Nasza firma ma wiele oddziałów, dlatego też stosujemy skrócone nazewnictwo i nie mówimy, że ktoś jest kierownikiem działu marketingu w oddziale w Warszawie, tylko posługujemy się przykładową terminologią kierownik marketingu Warszawa, kierownik marketingu Gdańsk i tak dalej. Kierownik marketingu ma dosyć odpowiedzialne zadanie, gdyż to właśnie on tworzy i nadzoruje politykę firmy w zakresie marketingu. Jest ponadto odpowiedzialny za ustalanie celów marketingowych firmy i co więcej tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów lub usług firmy. Bada on też oraz analizuje otoczenie zewnętrzne firmy oraz działalność konkurencji w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych. Kierownik marketingu jest odpowiedzialny za reklamę, promocję sprzedaży, działania z zakresu public relations.