Kierownik marketingu Warszawa

na czym polega praca kierownika marketingu

Marketing  jest czymś, czym już od liceum chciałem się zajmować. Dlatego też poszedłem na studia w tym kierunku i obecnie pracuję jako kierownik marketingu Warszawa. Nasza firma ma wiele oddziałów, dlatego też stosujemy skrócone nazewnictwo i nie mówimy, że ktoś jest kierownikiem działu marketingu w oddziale w Warszawie, tylko posługujemy się przykładową terminologią kierownik marketingu Warszawa, kierownik marketingu Gdańsk i tak dalej. Kierownik marketingu ma dosyć odpowiedzialne zadanie, gdyż to właśnie on tworzy i nadzoruje politykę firmy w zakresie marketingu. Jest ponadto odpowiedzialny za ustalanie celów marketingowych firmy i co więcej tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów lub usług firmy. Bada on też oraz  analizuje otoczenie zewnętrzne firmy oraz działalność konkurencji w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych. Kierownik marketingu jest odpowiedzialny za reklamę, promocję sprzedaży, działania z zakresu public relations.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...