Kierownik marketingu Warszawa

na czym polega praca kierownika marketingu

W trakcie ostatnich dni uczestniczyłem w szkoleniu dotyczącym nowych strategii marketingowych w firmie. Szkolenie to było przeznaczone dla wszystkich kierowników marketingu w naszej korporacji. Z racji tego, że korporacja posiada wiele oddziałów, to w szkoleniu uczestniczyło dwadzieścia osób. Od kilku miesięcy pracuję jako kierownik marketingu Warszawa. U nas w firmie panuje taki zwyczaj, że do poszczególnych nazw stanowisk dodaje się miasto, w jakim dana osoba pracuje. Zasada ta dotyczy tylko pracowników wyższego szczebla. Tak więc w szkoleniu prócz mnie, uczestniczyli przykładowo kierownik marketingu Kraków, kierownik marketingu Wrocław itp. Na początku kadra menagerów nie potrafiła się przestawić na tenże system, gdyż sporo osób uważało, że jest on bezsensowny. Niemniej jednak zarząd wyjaśnił nam, że w korporacji jest zatrudnionych tyle osób, że nieraz zapamiętanie ich imion i nazwisk graniczy z cudem. Dlatego też taki system nazewnictwa znacząco ułatwia komunikację zarówno zarządowi jak i nam.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...