Kierownik marketingu Warszawa

na czym polega praca kierownika marketingu

Początki mojej kariery zawodowej nie należały do szczególnie prostych. Tuż po studiach miałem ogromne problemy ze znalezieniem pracy. Pomimo tego, że będąc jeszcze studentem, robiłem liczne praktyki i staże to jednak na niezbyt wiele się to zdało. Jako bezrobotny absolwent studiów magisterskich, wysyłałem około dziesięciu CV dziennie. Po trzech miesiącach zacząłem wątpić, że kiedykolwiek mi się uda. W końcu jakimś cudem zaproszono mnie na rozmowę w sprawie pracy. Była to moja pierwsza rozmowa od dłuższego czasu, w związku z czym przygotowywałem się do niej solidnie. Oczywiście tuż po wejściu do siedziby firmy byłem straszliwie zdenerwowany. Na szczęście podczas rozmowy wszystko poszło dobrze. Po kilku dniach otrzymałem telefon, że dostałem pracę. Byłem nieco zdziwiony, że udało mi się już od razu, po pierwszej rozmowie. Niemniej jednak dostałem pracę na stanowisku kierownik marketingu Warszawa. Wdrażanie się w standardy firmy nie trwało szczególnie długi i już po kilku tygodniach radziłem sobie bezproblemowo ze wszystkim obowiązkami. Dziś sam rekrutuję osoby na stanowiska kierownicze.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...