Kierownik marketingu Warszawa

na czym polega praca kierownika marketingu

Wiadomość awansie spadła na mnie jak grom z jasnego nieba. W końcu coś mi się udało podczas mojej zawodowej kariery. Miałem objąć stanowisko o nazwie kierownik marketingu Warszawa. Nie mogłem w to uwierzyć. Zwłaszcza kiedy wspominam początki pracy w tej firmie. Byłem traktowany jako popychadło. Prócz całej masy nieprzyjemności, na każdym kroku spotykały mnie raczej niezbyt pozytywne akcje. Przede wszystkim na samym początku myślałem, że pracuję w  ośmiogodzinnym systemie pracy. Niestety okazało się, że sporo osób przychodzi do pracy sporo czasu przed godziną 8, a wychodzi około 18. Wiedziałem, że nie jest to żaden nakaz dyrekcji . Mało tego, zauważyłem, że ze wszystkimi służbowymi obowiązkami można na spokojnie wyrobić się przez osiem godzin pracy. Moi koledzy z firmy po prostu chcieli wszystkim dookoła pokazać jak niezwykle ciężko pracują. Tymczasem było to nabijanie pustych godzin. Na początku również i ja grzecznie siedziałem po godzinach. Niemniej jednak w pewnym momencie miałem tego serdecznie dosyć i po prostu o godzinie 16 odszedłem od biura i pojechałem do domu. Byłem pierwszym odważnym a w ślad za mną poszło jeszcze kilka osób. Od tej pory skończyło się bezsensowne zostawanie po godzinach.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Visual Merchandiser -manager

    MONNARI TRADE S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...