Młodszy kierownik marketingu – co robi?

kierownik marketingu

Wiele osób, które myślą o karierze w marketingu bierze pod uwagę pracę jako kierownik. Żeby jednak pracować na stanowisku zarządzającym, zwykle potrzebne są niezbędne umiejętności, jakie można nabyć tylko w praktyce. Większość kierowników marketingu wcześniej odbywała więc praktyki oraz staże w różnych firmach oraz agencjach. Po nich najczęściej byli specjalistami, a następnie awansowali na młodszych kierowników projektu.

Na co trzeba się przygotować, jeśli myśli się o takiej pracy?

Młodszy kierownik marketingu najczęściej współpracuje bezpośrednio z menadżerem. Jest dla niego wsparciem przy wielu zadaniach, ale również ma możliwość uczyć się od bardziej doświadczonych od siebie. Dzięki temu ten czas pracy jest dla niego bardzo owocny. Z jednej strony ma szansę podnosić swoje kwalifikacje, a z drugiej wnosi do organizacji nową energię, chęć do działania oraz wiedzę o aktualnych trendach.

Do głównych zadań młodszego kierownika marketingu należą te zlecone przez przełożonego. Uczy się więc on analizować statystyki, tworzyć prezentacje oraz kontaktować się z klientem. Chociaż wciąż ma mniejszy zakres odpowiedzialności, jego stanowisko jest dość samodzielne. Raportuje on przełożonym, ale nie może oczekiwać, że będzie prowadzony za rękę. Im bardziej się wykaże na tym stanowisku, tym większa szansa, że szybciej zostanie kierownikiem marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...

  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie...

  • Specjalista ds. Produktu Serwisowego

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Komorniki, ul. Krzysztofa Kolumba 15

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Przygotowywanie bazy prototypów potrzebnych do budowania oferty produktu serwisu Aktualizacja cenników produktowych Zarządzanie projektami serwisowymi w zakresie oferowanych...

  • Pracownik ds. organizacji wydarzeń

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Wrocław

    Dodane: wczoraj

    Do podstawowych obowiązków należy obsługa administracyjno-organizacyjna wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w...