Category Manager

Category Manager
Miejsce pracy: Komorów, k. Warszawy
Zadania:
  • Rozwój i zarządzanie portfolio produktów B2B.
  • Analiza trendów rynkowych i potrzeb konsumentów.
  • Definiowanie strategii produktów i usług oraz wdrażanie nowych projektów.
  • Opracowywanie strategii cenowej i planów marketingowych.
  • Negocjowanie kontraktów oraz relacji z dostawcami.
  • Zarządzanie i rozwijanie zespołu.
  • Skupienie na wynikach finansowych kategorii i realizacji celów budżetowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ( marketing, ekonomia, zarządzanie)
  • Znajomości rynku B2B, zwłaszcza w segmencie kawy i cateringu
  • Umiejętności analizy danych, negocjacji oraz komunikacji
  • Dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premie
  • Hybrydowy model pracy (3 dni z biura, 2 dni z domu)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Platformę Benefitową
  • Szkolenia
  • Parking
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW : Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów:...

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...

  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...

  • Specjalista ds. marketingu i handlu (staż)

    Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

    Lokalizacja: śląskie/ Tychy

    Dodane: wczoraj

    w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, chęć nauki,