Główny specjalista

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144831

Warunki pracy


  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Praca pod presją czasu;
  • Zagrożenie korupcją;
  • Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
  • Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
  • W budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  • Przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich;

Zakres zadań

  • Opracowuje strategie promocji zdrowia, w tym długofalowe cele strategiczne we współpracy z jednostkami w ramach realizacji Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia, Narodowej Strategii Onkologii. Bierze udział w przygotowaniu i wdrażaniu projektów (w tym organizacji i udziale w spotkaniach, eventach itp.) oraz koncepcji komunikacji w ramach kampanii społecznych.
  • Analizuje obszary ochrony zdrowia wymagające promocji i edukacji oraz opracowuje rekomendacje. Analizuje badania dotyczące postaw przed i po kampaniach. Prowadzi ewaluację kampanii promocyjno-edukacyjnych.
  • Przygotowuje dokumentację dotyczącą udzielania zamówień oraz szacowania wartości zamówień i przygotowuje szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia.
  • Wypracowuje i wprowadza najlepsze rozwiązania, które będą wykorzystywane przy działaniach promocyjno-informacyjnych. Prowadzi harmonogram działań promocyjno-edukacyjnych oraz inicjuje uroczystości i wydarzenia podnoszące świadomość zdrowotną społeczeństwa oraz wpływające na zmianę postaw i zachowań obywateli.
  • Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję. Planuje budżet działań promocyjnych i edukacyjnych w ramach zadań Departamentu.
  • Prowadzi monitoring działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Ministerstwo Zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministra Zdrowia.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze socjologii, marketingu, promocji lub komunikacji
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Znajomość Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia, Narodowej Strategii Onkologicznej;
  • Umiejętność prowadzenia kampanii promocyjnych oraz organizowania eventów lub szkoleń;
  • Umiejętność formułowania i redagowania przekazów tekstowych, briefów;
  • Umiejętność ewaluacji kampanii społecznych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętności analitycznego myślenia;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność.

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Wola

    Dodane: dzisiaj

    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i...

  • Młodszy specjalista / specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Wola

    Dodane: dzisiaj

    Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane...

  • Web content reviewer with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Location: Remote within Poland At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our...

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. komunikacji w systemie rad sektorowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Główne obowiązki: udział w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym: analiza odbiorców komunikatów i...