Główny specjalista

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144831

Warunki pracy


  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Praca pod presją czasu;
  • Zagrożenie korupcją;
  • Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
  • Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
  • W budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  • Przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich;

Zakres zadań

  • Opracowuje strategie promocji zdrowia, w tym długofalowe cele strategiczne we współpracy z jednostkami w ramach realizacji Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia, Narodowej Strategii Onkologii. Bierze udział w przygotowaniu i wdrażaniu projektów (w tym organizacji i udziale w spotkaniach, eventach itp.) oraz koncepcji komunikacji w ramach kampanii społecznych.
  • Analizuje obszary ochrony zdrowia wymagające promocji i edukacji oraz opracowuje rekomendacje. Analizuje badania dotyczące postaw przed i po kampaniach. Prowadzi ewaluację kampanii promocyjno-edukacyjnych.
  • Przygotowuje dokumentację dotyczącą udzielania zamówień oraz szacowania wartości zamówień i przygotowuje szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia.
  • Wypracowuje i wprowadza najlepsze rozwiązania, które będą wykorzystywane przy działaniach promocyjno-informacyjnych. Prowadzi harmonogram działań promocyjno-edukacyjnych oraz inicjuje uroczystości i wydarzenia podnoszące świadomość zdrowotną społeczeństwa oraz wpływające na zmianę postaw i zachowań obywateli.
  • Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję. Planuje budżet działań promocyjnych i edukacyjnych w ramach zadań Departamentu.
  • Prowadzi monitoring działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Ministerstwo Zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministra Zdrowia.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze socjologii, marketingu, promocji lub komunikacji
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Znajomość Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia, Narodowej Strategii Onkologicznej;
  • Umiejętność prowadzenia kampanii promocyjnych oraz organizowania eventów lub szkoleń;
  • Umiejętność formułowania i redagowania przekazów tekstowych, briefów;
  • Umiejętność ewaluacji kampanii społecznych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętności analitycznego myślenia;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność.

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...

  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...

  • Specjalista ds. marketingu i handlu (staż)

    Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

    Lokalizacja: śląskie/ Tychy

    Dodane: wczoraj

    w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, chęć nauki,

  • Specjalista ds. produktu

    MPM agd S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Milanówek

    Dodane: wczoraj

    Praca przy produktach agd z grupy smart (wi-fi, aplikacje) Udział w procesie wprowadzania produktów na rynek Tworzenie materiałów marketingowych do produktu Wspieranie sprzedaży u partnerów...