Manager ds. Relacji z Klientami

Ogłoszenie numer: 9446644, z dnia 2025-01-30

Klient portalu Praca.pl

Manager ds. Relacji z Klientami

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku
  • Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach
  • Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów
  • Zapewnienie zgodności operacji oddziału z procedurami bankowymi i standardami Compliance
  • Aktywne pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych poprzez efektywną sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Organizacja i zarządzanie obrotami gotówkowymi

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w bankowości, w tym w sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych, premium lub biznesowych
  • Rozległa wiedza o produktach i usługach oferowanych przez bank
  • Biegła znajomość przepisów bankowych oraz aplikacji bankowych
  • Umiejętność negocjacji oraz prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów pracowniczych
  • Nieograniczone możliwości rozwoju zarówno w kraju, jak i na skalę międzynarodową wewnątrz Grupy
  • Dużą autonomię działania przy wsparciu doświadczonego przełożonego
  • Środowisko pracy wspierające różnorodność i innowacyjność
  • Pracę w organizacji dbającej o środowisko i wpływ na zrównoważony rozwój
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Pracownik ds. Trade Marketingu i Dystrybucji BTL

    T-Mobile Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12

    Dodane: dzisiaj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...

  • Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

    Orange Polska

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160

    Dodane: dzisiaj

    Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu Internetowego

    Gemini Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Twoje obowiązki: bieżąca obsługa procesu akcji marketingowych i sprzedażowych w dziale marketingu e-commerce, przygotowywanie briefów akcji dla partnerów oraz zespołu grafików i marketingu,...

  • Specjalista ds. Employer Branding & CSR

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.

    Lokalizacja: opolskie/ Krapkowice

    Dodane: dzisiaj

    Jako Specjalista/ka ds. Employer Branding & CSR będziesz odpowiedzialny/a za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych. Twoje zadania będą obejmować opracowywanie i wdrażanie strategii...